Aan de slag met uitzenden/payrolling. Zo makkelijk gaat dat!

In een paar eenvoudige stappen doorloop je snel én goed het aanvraagproces en kan je nieuwe medewerker binnenkort starten!

Naar het formulier

Let op… als je begint met het aanvraagproces, dan is het van belang dat je de eerste stappen achter elkaar – dus zonder onderbreking – kunt doorlopen. Het deelproces ‘basisgegevens opdrachtgever en vaststelling opdrachtgeversbeloning’ doorloop je in één keer. Gemiddeld neemt dit deelproces 5 tot 10 minuten tijd in beslag. Wij slaan namelijk op onze website geen gegevens op in het kader van de AVG. Alle gegevens worden in één keer via een versleutelde mail verzonden en in een beveiligde omgeving bij ons opgeslagen.

Intake / aanvraag

1. Basisgegevens opdrachtgever invullen

2. Vaststelling opdrachtgevers beloning

3. Risico inventarisatie en evaluatie formulier (per functie)

Verwerking aanvraag en voorbereiding

4. Verwerking aanvraag en activeren webportal door Personeel Specialisten

5. Inschrijving nieuwe medewerker(s)

Start uitzenden/ payrolling

6. Start nieuwe medewerker(s) o.b.v. uitzenden of payrolling

Wij hebben een aantal gegevens van jou als opdrachtgever nodig, alsook de vaststelling van de opdrachtgeversbeloning. Wij zorgen daarna dat jij toegang krijgt tot onze webportal. Hier kun je inschrijving van de nieuwe medewerker(s) eenvoudig verder regelen en de benodigde documenten uploaden. Na het completeren door de medewerker, verwerken wij de inschrijving verder en na ondertekening van de overeenkomsten kunnen we starten met uitzenden en/of payrolling.

Het lijkt heel wat, maar dat valt reuze mee. We helpen je sowieso gedurende het proces.

‘Uitleg Een goed begin, is het halve werk’

We vragen je om via onderstaand formulier de gegevens van de opdrachtgever, de contactpersoon en de vaststelling opdrachtgeversbeloning zorgvuldig in te vullen en de benodigde informatie zo volledig en actueel mogelijk aan te leveren. Dat alles vanuit het motto ‘een goed begin, is het halve werk’. Het invullen van het formulier neemt ongeveer 5 tot 10 minuten van je tijd in beslag.

Nadat je op ‘verzenden’ hebt geklikt, gaan wij voor je aan de slag. Je ontvangt binnen 1-2 werkdagen per mail de inloggegevens voor onze webportal.

Werk je al met ons samen op het gebied van uitzenden of payrolling en wil je direct een nieuwe medewerker in een bestaande of nieuwe functie aanmelden, dan hebben wij alleen de gegevens van de nieuwe medewerker en opdracht nodig, alsook (indien relevant) een nieuw risico inventarisatie en evaluatieformulier voor de nieuwe functie nodig. Je hoeft dan niet de gegevens van de opdrachtgever en de vaststelling van de opdrachtgeversbeloning opnieuw in te vullen.

Mocht je tijdens het invullen van de formulieren er niet (goed) uitkomen of je wilt graag dat we er samen door heen gaan? Dan staan wij altijd klaar om te helpen. Je kunt via diverse manieren contact met ons opnemen. Wist je trouwens dat contact opnemen tijdens kantooruren ook makkelijk en snel via onze chatfunctie kan? Deze vind je op onze website rechtsonder op de pagina. Of neem een kijkje op onze website bij ‘veelgestelde vragen over uitzenden & payrolling’. Mogelijk staat daar het antwoord op jouw vraag al.Wij nemen in de praktijk na inschrijving als nieuwe opdrachtgever ook altijd even persoonlijk contact op met de contactpersoon van de organisatie om een soepel proces te garanderen.

Aan de slag met uitzenden en/of payrolling. Start nu!